§ 1 Informacje ogólne
Regulamin gabinetu podologicznego Gold Feet został stworzony z myślą o Tobie. Dla nasnajważniejsze
jest Twoje zdrowie, spokój i dobre samopoczucie, dlatego dbając o to, abykażda wizyta przebiegała
bez stresu i w przyjaznej atmosferze, przygotowaliśmy prosty iczytelny regulamin.
Zawarliśmy w nim wszystko, co warto wiedzieć przed i po zabiegu - tak, abyś czuł siępewnie i
wiedział, czego możesz od nas oczekiwać. Jasne zasady pomagają nam lepiejsię Tobą zaopiekować,
a Tobie - w pełni skorzystać z naszej wiedzy i doświadczenia.
Dziękujemy, że nam ufasz. Cieszymy się, że wybrałeś właśnie GoldFeet!
1. Niniejszy regulamin świadczenia usług, dalej zwany Regulaminem, został sporządzony
w celu określenia szczegółowych warunków oraz zasad korzystania z usług oferowanychprzez Ewę
Malinowską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą PartnerFinansowy Ewa
Malinowska, NIP: 7261222430, adres do korespondencji: ul. Gołębia10/2, 90-340 Łódź (zwaną dalej
Gabinetem/GoldFeet).
2. Warunkiem korzystania z oferowanych Usług jest zapoznanie się z treścią Regulaminu
oraz akceptacja jego postanowień.
§ 2 Słownik pojęć
Żeby wszystko było jasne i czytelne, wyjaśniamy kilka pojęć, które pojawiają się w naszymregulaminie.
Dzięki temu łatwiej będzie Ci zrozumieć, jak działamy.
Wyjaśnienie podstawowych pojęć:
1) Gabinet - oznacza Ewę Malinowską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Partner
Finansowy Ewa Malinowska, NIP: 7261222430, adres do korespondencji: ul. Gołębia 10/2, 90-340
Łódź.
2) Usługa - usługi świadczone przez Gabinet, których szczegółowy zakres został wskazany
w Ofercie,
3) Klient - osoba korzystająca z Usług oferowanych przez Gabinet.
4) Wizyta - zaplanowane spotkanie Klienta w Gabinecie w ustalonym terminie, mające na celu
realizację Usługi, w szczególności konsultacji, diagnostyki lub zabiegu podologicznego,
zgodnie z Ofertą,
5) Oferta - zakres Usług oferowanych Klientom przez Gabinet, polegających w
szczególności na wykonywaniu zabiegów podologicznych; szczegółowa Oferta
udostępniona jest:
- w Gabinecie;
- na stronie internetowej działającej pod adresem: www.goldfeet.pl
6) Rezerwacja - ustalenie terminu Wizyty dokonane przez Klienta osobiście, telefonicznie,
za pośrednictwem wiadomości elektronicznej lub z wykorzystaniem
systemurezerwacyjnego online, prowadzonego przez Gabinet; Rezerwacja staje się wiążąca pojej
potwierdzeniu przez Gabinet.
§ 3 Wizyta w Gabinecie
Chcemy, aby każda Twoja wizyta w GoldFeet przebiegała sprawnie i komfortowo,
dlategoprzedstawiamy kilka podstawowych zasad, które pomogą nam wspólnie zadbać o jakość
ibezpieczeństwo świadczonych usług.
1. Gabinet świadczy Usługi stacjonarnie w lokalu, pod adresem: ul. Armii Krajowej 32,pawilon 101
94-046 Łódź.
2. Gabinet świadczy Usługi od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00. W dniustawowo
wolne od pracy oraz niedziele Gabinet jest nieczynny.
3. Usługi świadczone przez Gabinet wykonywane są z należytą starannością i
zzachowaniem najwyższej jakości Usług.
4. Gabinet bezwzględnie przestrzega zasad higieny i bezpieczeństwa podczas wykonywaniaUsług.
5. Gabinet dezynfekuje oraz sterylizuje narzędzia wykorzystywane podczas realizacji Usług.
6. Gabinet oświadcza, że osoby wykonujące Usługi na rzecz Klienta posiadają wymaganeuprawnienia
do ich wykonywania.
7. Zakres świadczonej Usługi na rzecz Klienta każdorazowo uzgadniany jest w drodzeodrębnych
ustaleń.
8. Klientem Gabinetu może zostać osoba pełnoletnia. Osoby poniżej 18 roku życia mogąkorzystać z
Usług Gabinetu za zgodą rodziców lub opiekunów prawnych.
9. Usługi wykonywane przez Gabinet są odpłatne, zgodnie z cennikiem. Gabinet udostępnianastępujące
sposoby zapłaty: przelew elektroniczny, przelew na telefon, płatność gotówką w
kasie.
§ 4 Rezerwacja terminu i odwołanie Wizyty
Chcemy, aby wizyta w GoldFeet była nie tylko skuteczna, ale też bezpieczna ikomfortowa,
dlatego zachęcam Cię do zapoznania się z poniższymi informacjami -pomogą Ci dobrze
przygotować się do zabiegu i odpowiednio zadbać o efekty terapiirównież po jej zakończeniu.
1. Klienci rejestrowani są zgodnie z grafikiem obowiązującym w Gabinecie.
2. Podczas rejestracji na Wizytę pracownik Gabinetu może przeprowadzić wstępny wywiaddotyczący
problemu, z którym zgłasza się Klient. Ponadto, w trakcie rejestracji Klientzostanie poproszony o
podanie danych osobowych, w szczególności imienia, nazwiska oraznumeru telefonu do kontaktu.
3. W uzasadnionych sytuacjach Klient może zostać poproszony o nadesłanie zdjęciazmienionego
obszaru (np. stopy lub jej fragmentu) w celu umożliwienia wstępnej ocenyproblemu i
zakwalifikowania do zabiegu/Usługi.
4. Jeżeli wszystkie dostępne terminy zostaną zarezerwowane, Klient może zostaćumieszczony
na liście oczekujących. Umożliwia to skorzystanie z Usługi podologicznej wprzypadku, gdy
uprzednio umówiona Wizyta innego Klienta zostanie odwołana lubanulowana z innych powodów.
W razie zwolnienia się terminu, Klient z listy oczekującychzostanie powiadomiony z co najmniej 24-
godzinnym wyprzedzeniem.
5. Na 24 godziny przed umówioną Wizytą Klient otrzymuje wiadomość SMS
zprzypomnieniem.
6. Przed rozpoczęciem świadczenia Usługi Klient zobowiązany jest do poinformowaniaGabinetu o
wszelkich przeciwwskazaniach zdrowotnych oraz do wypełnienia karty pacjenta,zawierającej pytania
dotyczące m.in. stanu zdrowia, alergii oraz problemówdermatologicznych, w szczególności
związanych ze skórą.
7. Gabinet jest uprawniony również do odebrania od Klienta pisemnego oświadczenia o jegostanie
zdrowia.
8. W razie powzięcia wątpliwości co do bezpieczeństwa wykonania Usługi, pracownikGabinetu ma
prawo odmówić jej wykonania na rzecz Klienta.
9. Klient zobowiązany jest poinformować pracownika Gabinetu o ewentualnym pogorszeniuswojego
samopoczucia w trakcie wykonywania Usługi.
10. Po wykonaniu Usługi, pracownik Gabinetu przekazuje Klientowi zalecenia, w tymzalecenia
dotyczące pielęgnacji, do których Klient powinien się bezwzględnie stosować.
§ 5 Przygotowanie do Wizyty i jej realizacja
Wizyta w GoldFeet to zaplanowany czas wyłącznie dla Ciebie - poświęcony diagnozie,zabiegowi i
rozmowie ze specjalistą. Aby wszystko przebiegało sprawnie i bez zbędnychopóźnień, obowiązują
jasne zasady dotyczące rezerwacji, punktualności orazewentualnych zmian terminu. Poniżej
znajdziesz wszystkie kluczowe informacje.
1. W celu skorzystania z Usług oferowanych przez Gabinet, Klient zobowiązany jest
dowcześniejszego umówienia wizyty.
2. Wizytę w Gabinecie można umówić pod numerem telefonu: +48 510-878-837 oraz poprzez_.
3. W trakcie umawiania wizyty Klient zobowiązany jest do dokładnego określenia Usługz których chce
skorzystać. W tym celu Gabinet rezerwuje odpowiedni okres czasu,niezbędny do prawidłowego
wykonania Usługi.
4. Klienci, którzy wcześniej zarezerwowali termin Wizyty zgodnie z obowiązującym grafikiemw
Gabinecie, są przyjmowani w pierwszej kolejności. W uzasadnionych przypadkach -zwłaszcza w
sytuacji gdy konieczna jest pilna konsultacja - dopuszcza się możliwośćprzyjęcia osoby bez
wcześniejszej Rezerwacji, pod warunkiem przeprowadzenia rejestracjizgodnie z obowiązującymi
zasadami.
5. Dokonanie rezerwacji wizyty oznacza, że Gabinet zastrzega dla Klienta określony termin
wharmonogramie, przygotowuje się do świadczenia usługi, w tym gromadzi niezbędnemateriały
oraz przeprowadza wstępny wywiad.
6. Podczas pierwszej Wizyty przeprowadzany jest szczegółowy wywiad z Klientem. Na jegopodstawie
przedstawiany jest wstępny plan terapii, z zastrzeżeniem, że może on uleczmianie w trakcie
dalszego postępowania. W przypadku wprowadzenia zmian, Klientzostanie o nich poinformowany.
7. Na umówionej przez Klienta Wizycie, pracownik Gabinetu wykonuje wyłączniezaplanowane
wcześniej Usługi, podczas rezerwacji wizyty.
8. Klienci zobowiązani są do przybycia do Gabinetu co najmniej 10 minut
przedzarezerwowanym terminem Wizyty.
9. W sytuacjach wyjątkowych dopuszczalne jest spóźnienie się Klienta na umówioną wizytęmaksymalnie
o 30 minut. Klient powinien niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Gabinet, wcelu umożliwienia oceny,
czy z uwagi na harmonogram innych zaplanowanych wizyt,możliwe będzie przesunięcie terminu
rozpoczęcia świadczenia. Informacja ta powinna zostać
przekazana przed planowaną godziną rozpoczęcia wizyty, na numer telefonu wskazany w §5ust. 2.
10. W przypadku, gdy z powodu opóźnienia Klienta realizacja Usługi w danym dniu niebędzie
możliwa z uwagi na harmonogram innych zaplanowanych wizyt, Gabinet jestuprawniony do
odmowy wykonania Usługi.
11. W razie rezygnacji z umówionego terminu wizyty, Klient zobowiązany jest powiadomić otym fakcie
Gabinet, nie później niż 24h przed planowaną wizytą. Informacja powinna zostaćprzekazana na numer
telefonu wskazany w §5 ust. 2.
12. W przypadku przekazania informacji o rezygnacji po upływie terminu, o którym mowa wust. 10, lub
w przypadku nieprzystąpienia do Wizyty bez jej uprzedniego odwołania, Gabinetjest uprawniony do
obciążenia Klienta opłatą odpowiadającą wysokości rzeczywiścieponiesionych strat w związku z
gotowością do świadczenia Usług, w szczególności kosztówprzygotowania do Wizyty i utraconych
możliwości wykonania usług w zarezerwowanymterminie.
13. Gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania Wizyty z ważnych przyczyn, na co najmniej24 godziny
przed planowanym terminem jej rozpoczęcia. W takim przypadku Klientowizostanie zaproponowany
nowy termin Wizyty .
14. Zapłata za Usługę następuje po Wizycie, za wyjątkiem przypadków określonychniniejszym
Regulaminem lub ofercie, za które Klient obowiązany jest uiścić całość lub częśćzapłaty przed
wykonaniem Usługi.
15. W przypadku gdy rezerwacja terminu jest uzależniona od dokonania wcześniejszejpłatności na
poczet ceny Usługi, płatność ta jest traktowana jako zadatek.
§ 6 Odpowiedzialność
Naszym celem jest zapewnienie Ci najwyższej jakości usług oraz bezpiecznego przebiegukażdego
zabiegu. Poniżej znajdziesz zasady dotyczące zakresu odpowiedzialności,zarówno po stronie
GoldFeet jak i Klienta.
1. Klient zobowiązany jest do przestrzegania zaleceń specjalisty, które zostały muudzielone
podczas Wizyty.
2. Klient zobowiązany jest do rzetelnego przekazywania informacji niezbędnych
doprawidłowego wykonania Usługi.
3. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne, dla zdrowia skutki po wykonanejUsłudze lub
brak pożądanych efektów w przypadku gdy są one wynikiem złożenianieprawdziwych
oświadczeń w przedmiocie stanu zdrowia, niestosowania się doprzekazanych zaleceń przez
Klienta, braku wykonywania zalecanej pielęgnacji domowej lubniewłaściwego jej wykonywania oraz
przerwania zalecanego planu leczenia bez konsultacjize specjalistą.
4. W przypadku wystąpienia reakcji niepożądanych lub pogorszenia stanu stóp po zabiegu,Klient
zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z Gabinetem.
§ 7 Dane wrażliwe
Aby zapewnić Ci najwyższy standard usług oraz odpowiednią opiekę podczas zabiegów, wniektórych
przypadkach konieczne jest przekazanie nam informacji dotyczących Twojegozdrowia. Takie dane są
objęte szczególną ochroną - przetwarzamy je wyłącznie za Twojązgodą i zgodnie z obowiązującymi
przepisami.
1. Z uwagi na charakter usługi, w tym to, że do prawidłowej realizacji Usługi konieczne możebyć
zbieranie danych wrażliwych dot. zdrowia, Gabinet przed rozpoczęciem przetwarzaniaww. danych
odbiera od Klienta zgodę na dane wrażliwe. Szczegółowe informacje dot.przetwarzania danych
wrażliwych Klienta znajduje się w Klauzuli RODO stanowiącejzałącznik do niniejszego Regulaminu.
§ 8 Postanowienia końcowe
Na zakończenie znajdziesz tutaj informacje formalne, które obowiązują w
sprawachnieuregulowanych w regulaminie. To również miejsce, w którym wskazujemy
informacjedotyczące zakresu obowiązywania.
1. W lokalu, o którym mowa w §3 ust. 1. obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu orazwyrobów
tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak równieżobowiązuje całkowity
zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek iśrodków odurzających.
2. Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren lokalu, o którym mowa w §3 ust. 1.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisyKodeksu
Cywilnego oraz innych właściwych aktów prawnych.
4. Gabinet zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego Regulaminu. Do umówzawartych
przed dniem wejścia zmian Regulaminu mają zastosowanie postanowieniaRegulaminu
obowiązujące w chwili zawierania tych umów.
5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 11.10.2025 roku.
Nota o prawach autorskich: Regulamin został stworzony we współpracy z Kancelarią radcy prawnego Kingi
Konopelko http://www.kingakonopelko.pl). Kopiowanie oraz rozpowszechnianie niniejszego dokumentu bez zgody
autora jest zabronione i może podlegać odpowiedzialności zarówno karnej jak i cywilnej.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Ewa Malinowską prowadzącą działalność
gospodarczą pod firmą Partner Finansowy Ewa Malinowska, NIP: 7261222430, adres do
korespondencji: ul. Gołębia 10/2, 90-340 Łódź.
2. Państwa dane będą przetwarzane na podstawie, w celu i przez czas niezbędny do:
1) zawarcia umowy oraz jej wykonywania (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); W przypadku podania
dodatkowych danych, które nie są niezbędne, ale mogą usprawnić realizację umowy -przetwarzanie
będzie odbywało się w oparciu o uzasadniony interes Administratora do czasuustania celu biznesowego lub
wniesienia sprzeciwu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
2) wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na Administratorze, w tym m.in. przepisów
podatkowych i z zakresu rachunkowości (art. 6 ust. 1 lit. c RODO – nie dłużej niż przez okres
6 lat);
3) realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora m.in. w postaci ustalenia lub
dochodzenia roszczeń / obrony przed roszczeniami nie dłużej niż do końca rokunastępującego
po upływie okresu przedawnienia roszczeń lub do celów komunikacji zPaństwem i obsługi Państwa
zapytań, marketingu usług i produktów firmy, opinii – do czasuwniesienia sprzeciwu lub ustania celu
biznesowego – co nastąpi wcześniej;
4) w przypadku danych wrażliwych w oparciu o zgodę do celów realizacji umowy – do czasu
cofnięcia zgody lub ustania celu biznesowego – co nastąpi wcześniej;
3. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być podmioty, którym firma powierzyła
przetwarzanie danych osobowych. Dane mogą być powierzone podmiotom związanym zrealizacją
umowy, m.in prawnikom, firmie hostingowej przechowującej dane, firmie księgowej,oprogramowaniu do
obsługi Klientów i umawiania wizyt,podmiotom realizującym usługęwystawiania faktur, podmiotom
obsługującym płatności elektroniczne i terminale płatnicze.Dane mogą być także udostępnione organom
państwowym na ich żądanie.
4. Mają Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, prawo do sprostowania
danych, prawo żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych oraz prawowniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Zgodęmożna wycofać w
dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawemprzetwarzania dokonanego
przed jej wycofaniem. W przypadku uznania, iż przetwarzaniedanych osobowych narusza przepisy
RODO, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargido organu nadzorczego.
5. W zakresie, w jakim przetwarzanie danych następuje w celu zawarcia i realizacji umowy lub
dla celów realizacji obowiązków prawnych czy ustalenia / dochodzenia lub obrony przedroszczeniami,
podanie danych może uniemożliwiać zawarcie umowy (nie dotyczy danychfakultatywnych). Niepodanie
danych do celów komunikacji uniemożliwi prowadzeniekomunikacji z Państwem. Brak zgody na
wysyłkę informacji marketingowych uniemożliwi ichwysyłkę.